Värdelös

Idag har jag käkat donken med Moa och även lyckats att förfrysa näsborrarna. Det är en bedrift som hette chokladtoppade minttuggummin!
Jag såg också the film, som alla (nästan) pratar om. Avatar. Awesome bra film enligt moi!

Aja nog av sånt. Time for tandborsten.
Borsta tänderna FTW! (För alla som inte visste det, betyder det "for the win"...) (Bara för att jag är nörd)

*Försöker att lägga in en bild..... AAGGGAGGAGAHHHHRR! Fuck it. Blogg.se is trying to kill my pc.*

Ni får helt enkelt tänka är en bild på en fantastisk överredigerad påfågel. Precis här! Den har nästan fått lite sådär "avatarig" look. Liksom blå och lysande?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad har du för internet greujjjjj... Mozilla? explorer? Chrome? Alltså jag får inte styckeindelat på chrome :'( Måste gå in i htlm koden å fixa...



2010-01-05 @ 11:12:39
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Karin

haha.. Kajsa har problem! :o



Bra att du förklarar förkortningar :D men just den kunde jag konstigt nog stolt ;D

2010-01-05 @ 11:44:47
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Awesome KarinBarin! ;D Haha Kajsa jag hade också samma problem förut :o Med min gamla blogg. Var i alla fall så på chrome. För Erik hade chrome när jag var där. Jag har i alla fall Firefox här hemma, och det fungerar finfint!

2010-01-05 @ 13:15:53
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0