Hemma, Jobba, Teckna osv.

Tänkte att jag skulle lägga upp ett mer värt inklägg så småningom. Innan veckans slut i alla fall. Har ritat en clown på Jockes rygg till exempel. Håller dessutom på med ett litet projekt i inkscape. Jag och Karin såg Alice i Underlanded relativt nyligen så jag håller på att måla mig en Chechire. Svårt, pilligt, asmycket detaljer, men snyggt blir det. Tycker jag i alla fall. Kommer förhoppningsvis göra klart den imorgon, om jag inte helt och hållet tappar allt vad inspiration heter. 

Jag jobbar, är trött och gör onödiga saker. It's my life.


Och högt uppe i tornet satt en prinsessa, som vaktades av en ond, eldsprutande drake! 
Eller...?


Lyssnar just nu på: Everything is Everything - Phoenix



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0