Älska rea!

Vinterjackan jag vill ha finns nu på rea, och jag har fortfarande totalt köpstopp. hmmmmm. Jobbigt läge! I vilket fall så är priset sänkt från 699kr till 349kr! Som den fantastiska försäljare jag är kanske jag kommer lyckas sälja den till mig själv, fast jag har köptstopp. Bristande självdisiplin? Ja. Bra inköp? JA! Behov av vinterjacka? ja.



Aja. Vi får se! I vilket fall som helst är det isåfall BARA den och sen bara julklappar. Fy på mig vad dryg jag är! Jag blir trött på mig själv ibland.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du känner mig så du vet nog att min åsikt är - KÖP bara KÖP! :D Jättesnygg var den!

2010-11-20 @ 13:52:43
Postat av: Kim

Haha tack! :D Ska SÅ köpa den nu när jag fick den kommentaren!

2010-11-20 @ 15:41:53
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0