KK's födelsedag!

Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är KK's födelsedag HURRAHURRAHURRA!!!!

KK = Karin och Kajsa (tvillingar (no shit shirlock...))

Har dagen till ära ansträngt mig och sminkat mig och håller nu på att packa inför afrodans och deras födelsedagsfirande efteråt! Ser så mycket fram emot det, och inte ens mensvärken kan stoppa mig! 
Har myst med BonnieBus hela morgonen. Hon är helt slut sedan igår! 
Frågan är vad jag ska packa. Om vi blir kvar hos dem blir det myskläder, alltså pyjamas, och om vi ska på black and white party på hotellet är det ju black and white som gäller (no shit shitlock...).

Aja nog med slöande. Nu ska jag ta mina ihopklibbande ögonfransar och klibbiga, skimrande läppar och fortsätta packa ihop, medan min uttröttade vovve ligger och sover som en död på en röd kudde. Viktigt att det ska vara en röd kudde, för det är faktiskt en röd kudde. Så att ingen tror att hon ligger på golvet UTAN kudde, eller får för sig att den är gul. För den är röd. Jag upprepar: Hon sover på en RÖD kudde.


Fin bild på Kajsa Hedman


och på hennes tvilling världens sötaste älg :)

(bilderna kommer från en av våra små modell-lekar när Kajsa skulle vara pinuppa och Karin en hippie!)


Lyssnar på: Deadweight on velveteen - Jose Gonzalez


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, tack vännen!

2010-11-14 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0