Logaritmer

Idag blir det endast ett inlägg. Har precis varit hemma hos Karin och Kajsa och försökt plugga matte, men det slutade i en tävling om vem som kunde fejkgråta snabbast (Kajsa) och i att hålla koll på diverse hundar. Trevligt var det i alla fall, även om jag kände mig helt sjukt trött delvis (vilket troligen märktes på mitt irriterande tonfall i telefonen...).

På måndag är det matteprov om logaritmer som gäller, på tisdag är det skrivdelen i nationella proven i svenska och det suger. Måste dessutom hinna lämna in mitt PM inför pratdelen på fredagen. Hata Hata Hata nationella prov. 
HATA!

Jag förstår inte varför dom jävlarna måste stressa upp mig ännu mer. Ge mig dispans, jag orkar inte! Sen hjälper det inte direkt att de använder krångliga ord i beskrivningarna och får allting att låta som om världen går under om man inte lyckas följa dem... Jag vill ha mer Lucia, mer sång, mer instrument, mer Jul (ge mig), mer allting som inte innebär stress och skolarbete.
Det kan ju vara så att de här proven är något dåligt tajmade med tanke på ett litet fenomen som heter PMS, men va fan! Lite skit får proven faktiskt tåla. 

Och som om inte det skulle vara nog med gnäll är det någon som smälter min snö! VEM?! Sluta smält min snö! Den är min och jag vill att den ska finnas, som snö! Inte som någon sorts halvsmält gegga med vatten, slask, lera och en del hundbajs i. Ge mig vit, fin, kall och ogenomskinlig snö, så slipper jag i alla fall se hundbajset och jag slipper känna att sörjan långsamt tränger in genom mina skor. I-landproblem, men SJUKT jobbigt. Blöta, kalla fötter är inte trevligt.


Vem smälte min snö?!



Lyssnar på: Duality - Slipknot


Kommentarer
Postat av: Moa

Se det från den ljusa sidan - även om det är ett helvete nu så får du iaf ett jullov sen! Vissa av oss har inte ens det att se fram emot ;) Och dessutom kommer snart jag hem och förgyller ditt liv för ett par dar! :D

2010-11-13 @ 19:22:48
Postat av: Kim

Yay! :D Längtar!

2010-11-14 @ 18:33:12
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0