Prov

Usch, jag känner mig helt utmärglad. Om man nu kan säga så, men eftesom jag, den store heliga ordpolise, skrev så, så måste det ju gå att säga så, och självklart får man också använda så här pass många kommatecken i en och samma mening.

Oavsett ordbajseri så är det snart dags för religionsprov, och nu ska jag studera islam. Det är ju roligt. Jätteroligt. Fast inte så roligt. Jag tror att det kunde ha varit väldigt intressant att studera islam, och alla andra religioner för den delen, om jag hade haft orken till att göra det, men det har jag inte. Jag skulle bra gärna mycket mer vilja stå och sälja hamburgare och fritera kycklingbitar på donken än att sitta och studera fast hela kroppen och hjärnan skriker nej. Min hjärna är trött och min kropp vill göra någonting praktiskt. 

Därför tänker jag nu sätta mig med min religionbok och en skål med chips, så får vi se vilket utan objekten som får mest uppmärksamhet från min sida.
Jag satsar på chipsskålen. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är väl bara att gå förbi Donken och kolla om de behöver lite folk om några månader! Kanske är det inte världens höjdarjobb, men vem börjar på toppen? Jobba och tjäna lite pengar och shoppa loss :)!

Fan SÅÅÅÅÅÅÅ mycket bättre att vända hamburgare än att inte göra ett dugg. Det leder då absolut varken till pengar eller jobb!

Kram!

2010-12-17 @ 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0