Klurig fax

Nu tänker jag göra en klurig grej hehe... TVÅ inlägg på samma gång tänker jag göra. Då ser det ut som om jag har bloggat JÄTTEmycket, men det har jag ju inte förstås!

Först kommer en bild på en utav de mysigaste hundar jag någonsin träffat. Alla vet ju att Azzi är min pälskling, men till personligheten är hon inte speciellt mysig, men den här hunden är helt underbar. Det är Manges hund och hon heter Roxy. Hon är eventuellt döv, eller så spelar hon döv för att slippa höra, men det verkar som om hon hör dåligt. När hon vill ha uppmärksamhet trycker hon sin nos mot en, som om hon pussas, och det är jättemysigt! Idag när jag somnade i soffan vaknade jag av hennes nos i ansiktet till exempel. Tur att hon är så mysig, annars hade jag nog blivit irriterad.




Kommentarer
Postat av: kajsa

Gud vilken sötnosig hund! Super fint foto, du är så duktig så!

2010-10-06 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0