Frankensteins monster

Yo!

Idag känner jag mig som Frankensteins monster. Kanske möjligtvis något man kunde lista ut med hjälp utav rubriken till det här inlägget. Å andra sidan skulle det helt enkelt kunnat vara ett inlägg som handlar om Frankensteins monster, eller eventuellt ett inlägg som inte handlar om någonting alls, men som ändå heter Frankensteins monster.

I vilket fall som helst så handlar just det här inlägget om att jag känner mig som Frankensteins monster. Jag tror eventuellt att jag lyckats skriva "Frankensteins monster" ganska många gånger nu utan att stava fel, men för att vara ärlig så orkar jag inte läsa och se efter... 

Har precis kommit hem ifrån styrelsemötet med en sprängande huvudvärk. Det känns ungefär som att jag har sådana där spikar som Frankensteins monster har i skallen. Som dessutom alstar elektricitet. Är det någon som har tänkt på att dom kanske gör ont för honom? Inte undra på att han bara kan säga typ "öööööh". Eller han kanske kan säga andra saker också. För att vara helt exakt har jag inte sett filmen, och jag har inte för avsikt att se den heller. 

By the way så var det ett ÅRSmöte först. Sen hade vi ett styrelsemöte efteråt. Kanske.
Tänkte då passa på att säga "Salut till Kajsa som skriver och fixar protokoll"! Tycker du är jätteduktig!
Dock så tänkte jag inte det egentligen. Det bara blidde så att jag skrev det... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0